Bravo Verhuizingen Logo 1000px 300px
0168 – 700 534
Gratis offerte!
Blog

Onze medewerkers

Team Bravo Verhuizingen
28 februari 2020

Het kloppend hart van een bedrijf als Bravo Verhuizingen zijn natuurlijk bij uitstek onze medewerkers. Op dit moment zijn er bijna 20 medewerkers vast bij ons in dienst. In deze blog geven we u graag een kijkje achter de schermen. Wie zijn onze medewerkers en wat zijn hun taken?

Benjamin Boxma – Eigenaar

Een hart kan natuurlijk niet kloppen zonder een goede bloedsomloop. De eigenaar van Bravo Verhuizingen, Benjamin Boxma, zorgt hiervoor. Hij is de drijfveer achter alle werkzaamheden die uitgevoerd worden. Daarnaast is hij voornamelijk degene die (vrijblijvend) langsgaat bij potentiele klanten om een offerte voor een aankomende verhuizing of klus op te maken. Met zijn jarenlange ervaring in de branche en de passie voor zijn bedrijf is er niemand meer geschikt om vragen van klanten te beantwoorden, ze gerust te stellen en passende prijzen te bieden. Alle klussen bij elkaar vragen natuurlijk ook voor een zorgvuldige planning, dus ook hier houdt hij zich mee bezig. Maar bovenal zorgt hij ervoor dat alle medewerkers worden aangestuurd, zodat alles vloeiend in elkaar overloopt.

Medewerkers kantoor

Voor alle administratieve taken hebben wij 3 dames op kantoor (waarvan er op dit moment eentje geniet van een welverdiend zwangerschaps- en bevallingsverlof). Zij zorgen er samen voor dat er altijd iemand telefonisch bereikbaar is tijdens kantooruren om alle inkomende vragen te beantwoorden. Zij plannen afspraken in, verwerken offertes en facturen en houden de financiële administratie op orde. En vooral voeren zij alle voorkomende werkzaamheden uit, elke dag op kantoor is weer anders. Maar wat altijd hetzelfde is, is hun enthousiasme en wil om iedereen zo goed mogelijk te woord te staan en van dienst te zijn.

Verhuizers

Een verhuisbedrijf is natuurlijk nergens zonder een aantal hardwerkende en professionele verhuizers. De Bravo-mannen zijn allemaal vast bij ons in dienst, wij werken niet met uitzendkrachten. Op deze manier weten we precies wie we op pad sturen en kunnen we stabiele kwaliteit bieden. Doordat de meesten al een hele tijd bij het bedrijf werken zijn ze goed op elkaar ingespeeld waardoor een verhuizing soepel verloopt. Gewapend met een boterhammentrommeltje verlaten zij ’s ochtends onze vestiging en zo komen zij iedere dag weer op een andere locatie waar zij meestal warm worden ontvangen. De voorman loopt met de betreffende klant een rondje door het huis om na te gaan of alle gemaakte afspraken nog gelden en vervolgens gaan ze aan de slag om de verhuizing uit te voeren. In de meeste gevallen wordt de klus binnen een dag geklaard waardoor ze aan het einde van de middag de klant tevreden kunnen achterlaten in de nieuwe woning.

Schilders

Er zijn bij ons twee schilders werkzaam die ingezet kunnen worden voor het binnen en buiten schilderen van gehele woningen. Daarnaast zij zijn ook inzetbaar voor behang werkzaamheden waardoor een donkere en/of vieze woning weer netjes wordt. Wanneer zij klaar zijn zal dit een wereld van verschil zijn.

Klusjesmannen

Onze klusjesmannen verzorgen alle grote en kleine werkzaamheden waar u zelf geen zin/tijd/kennis voor heeft. Dit gaat van het (de)monteren van lampen, audio etc. tijdens een verhuizing tot aan grotere projecten. Wij leveren ook gordijnen en vitrages en deze worden door onze klusjesmannen netjes opgehangen. Moet er een vloer gelegd worden? Ook hier zijn onze klusjesmannen voor in te zetten. En als extra service rijden zij een paar keer per week de regio door voor het leveren en ophalen van inpakmaterialen en dozen aan klanten.

Zoals u heeft kunnen lezen zijn er veel verschillende soorten medewerkers betrokken bij het bedrijf en hebben zij allemaal hun eigen expertise. Dit zorgt voor ons gevoel voor een geoliede machine waardoor wij klanten een tevreden en goed gevoel kunnen bezorgen.

Want dat is waar Bravo Verhuizingen voor staat; Uw verhuizing, onze zorg!