Administratief Medewerker

Ons bedrijf Bravo Verhuizingen is snel groeiend en daarom zijn we op zoek naar een medewerker voor op kantoor.

Sta jij graag in contact met mensen? Weet jij met jouw stem mensen te enthousiasmeren en ben je klantgericht? Zoek jij daarnaast een baan bij een gezellige en jonge organisatie, waarbij je zelfstandig aan de slag kunt? Kortom, ben jij accuraat en sta je graag klanten te woord. Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

Jouw taak bestaat voornamelijk uit het verwerken van binnenkomende orders, uitwerken van offertes, behandelen van binnenkomende mail en overige zaken. Daarnaast behandel je vragen over de dienstverlening van het verhuisbedrijf, beantwoord je de telefoon en bel je klanten na die vragen per mail hebben gesteld. Wanneer je de klanten toch aan de lijn hebt probeer je ook genoeg informatie te verzamelen om ze daarna een mooie offerte te overhandigen.

Je werkdagen zijn dinsdag, woensdag en donderdag, met een minimum van 24 uur per week. (Eventueel meer uren is in overleg)

Jij Bent

  • Je hebt bij voorkeur ervaring in klantcontact;
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van Microsoft Office;
  • Je bent nauwkeurig en betrouwbaar;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Zevenbergen;

Wat wij bieden

  • Je krijgt een marktconform salaris op basis van leeftijd;
  • Je wordt onderdeel van een gezellig team van collega’s;

Makkelijk solliciteren!

Vul hieronder je naam en e-mail adres in en wij nemen contact met jou op, hoe easy!